اخبار روزاقتصاد

گزارش شده است که هکر Bitfinex “Razzlekhan” در بیت کوین 2024 دیده شده است

گزارش شده است که هکر Bitfinex “Razzlekhan” در بیت کوین 2024 دیده شده است

هدر مورگان، که به دلیل نقشش در هک Bitfinex شامل 120000 بیت کوین محکوم شده بود، گزارش شده است که در کنفرانس اخیر بیت کوین 2024 در نشویل دیده شده است.

کنفرانس بیت کوین 2024 که در نشویل، تنسی برگزار شد، نه تنها شخصیت های سیاسی و کارآفرینان برجسته، بلکه برخی از شرکت کنندگان مشکوک را نیز به نمایش گذاشت. گزارش ها حاکی از آن است که هدر مورگان – که با نام رازلخان هم شناخته می شود – در این کنفرانس دیده شد، اگرچه دلایل او برای شرکت هنوز مشخص نیست.

در یک پست X در 28 ژوئیه، جیمسون لوپ، همکار -بنیانگذار ارائه دهنده امنیت بیت کوین کاسا، فاش کرد که هفته گذشته با مورگان در نشویل “مسیرهای متقابل” داشته است و افزود که مردم به او گفته اند که “در چندین رویداد بیت کوین در طول سال گذشته دیده شده است.”

“بسیار مشکوک است که او همچنان آزاد است و به خاطر جنایاتش محکوم نشده است.”

جیمسون لوپ

مورگان به دلیل مشارکت در Bitfinex در سال 2016 در فضای کریپتو بدنامی به دست آورد. هک، که منجر به از دست دادن تقریباً 120000 BTC، یکی از بزرگترین سرقت رمزارز در تاریخ در اوایل سال 2022، مورگان و همسرش، ایلیا لیختنشتاین، دستگیر و متهم به توطئه برای شستشوی رمز ارز سرقت شده شدند.

طبق گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، در حالی که مورگان مستقیماً در خود هک دخالت نداشت – اقدامی که توسط لیختنشتاین انجام شد – او اعتراف کرد به یک توطئه پولشویی مربوط به بیت کوین دزدیده شده. لیختنشتاین همچنین به توطئه برای ارتکاب پولشویی اعتراف کرد.

مورگان و لیختن‌اشتاین به اتهام توطئه برای ارتکاب پولشویی و توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده با محکومیت‌های احتمالی تا ۲۵ سال زندان روبرو هستند، با این وجود، مورگان در حبس خانگی با وثیقه ۳ میلیون دلاری آزاد شد. ، در حالی که لیختن اشتاین در انتظار محاکمه در زندان باقی می ماند.

متعاقبا، مورگان اجازه ترک حبس خانگی سه روز در هفته برای کار دریافت کرد. گزارش ها نشان می دهد که او اکنون خود را به عنوان یک “مشاور وب 3” قرار می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا